Professzionális esélynövelés leendő polgármestereknek! A leginkább ajánlott képzésünk>>>

Hide
Show

Tisztelt Érdeklődő!

Ezúton jelezzük, hogy a polgarmesterleszek.hu 2018.08.14-től felfüggesztette tevékenységét.
Szolgáltatásaink, tananyagaink átmenetileg nem rendelhetőek.
Remélhetőleg rövidesen új tulajdonos fogja gondozni/fejleszteni ezt a projektet, s azt követően ismét segítségére lesz azoknak, aki polgármesterek szeretnének lenni.
A döntés hátteréről ide kattintva>>> olvashat bővebben.
Ön a lakossági fórumon kilép az emberek elé.
Ez sokak számára már önmagában sem egy egyszerű feladat.
(Kutatások igazolják, hogy az emberek egy része jobban fél egy nyilvános szerepléstől, mint magától a haláltól…)

Igazi kihívás! -ahogyan szokták mondani.
Miért? Mert itt sok ember előtt kell beszélni, nem csak a szavai által, hanem magával a megjelenésével is kommunikál. Ugye Önnek sem mindegy, hogy milyen benyomást tesz a választóira?! Meglátják Önben a következő öt év polgármesterét, vagy sem?
Arra gondolt már, hogy a hallgatósága elviszi a hírét annak, amit a fórumon látott, hallott? Sőt, nem egyszer megbeszélik egymás között is az elhangzottakat?
Vajon, amiről beszélnek, az növeli, vagy csökkenti az Ön esélyességét?

Mi szólna ahhoz,  ha egy olyan eszközt kapna a kezébe,  amely használatával ugrásszerűen megnő annak az esélye, hogy Önben a bátor, a határozott, az összeszedett leendő polgármestert lássák a fórumon résztvevők?

Van egy rövid történetünk:

Elolvasom »

A 2010-es választások idején az egyik településen a polgármester-jelöltek vitájában a mi ügyfelünk laptoppal és projektorral jelent meg.
A többi jelölt csak nézett, hogy mi lesz itt.
Aztán elkezdődött az ügyfelünk bemutatkozása. Profin összeszedett, érthető és lényegre törő volt. A feléig sem ért az ismertetőjében amikor az egyik “konkurense” hörögve megpróbálta leállítani, mondván, hogy nem volt szó prezentációról.
A hallgatóság felzúdulását látva visszakozott és bár savanyú arccal, de maga is végig nézte a rövid prezentációt.
A másnapra időzített közvélemény-kutatásunk igazolta a prezentáció létjogosultságát: a megkérdezettek 95%-a az ügyfelünk bemutatkozására, terveire emlékezett a leginkább.
Döbbenettel vettük tudomásul, hogy olyanok is beszéltek róla, akik ott sem voltak.
Hogyan volt lehetséges ez? Úgy, hogy általános beszédtéma lett a településen a fotókon bemutatott sanyarú helyzetkép, az ötletes diák és az egészet átható jövőorientált előadásmód.

 

pml_homokoraMegenged néhány nagyon fontos kérdést?
Egyáltalán feltette már magának az alábbi kérdéseket?

– Miért prezentáljunk egy lakossági fórumon?
– Hogyan lehetek hatással a prezentációmon keresztül a választóimra?
– Mi legyen a prezentációm üzenete?
– Mit akarok, hogy hazavigyenek a fórumomról a résztvevők?
– Ki a legfontosabb a résztvevők közül?
– Hogyan hassak az érzelmekre?
– Vajon a “mit nyerhetnek velem” vagy a “mit veszíthetnek ha nem rám szavaznak” kérdés a fontosabb?
– A különleges dizájn lenne ami a “hátára veszi” az előadásomat?
– Milyen képeket használjak?
– Milyen színeket alkalmazzak?
– Milyen betűtípussal-, és mennyi infót írjak fel egy-egy diára?
– Mit tanulhatok az útszéli óriásplakátoktól?
– Hogyan színezhetem ki az előadásomat?
– A humor vajon helyénvaló-e a prezentációmban?
– Miként vonhatom be a hallgatóságomat?
– Hogyan “vehetem meg” apránként a hallgatóságot?
– Hogyan gyakoroljak, miként teszteljem az előadásomat?
– Hogyan tudok jegyzetek nélkül előadást tartani?
– Miként kezeljem a hozzám intézett kérdéseket?
– Hogyan veszíthetem el a hibás testbeszédemen keresztül a hitelességemet?
– Mit-, hogyan-, mekkora beszédsebességgel mondjak?
– Milyen beszédelemmel emelhetem ki még inkább a mondanivalómat?
– A kulcsmondataimat hogyan mélyíthetem el?
– Mikor-, milyen hangerőt alkalmazzak?
– Miként kezeljem a prezentáció megtartásával kapcsolatos félelmeimet?
– Hogyan jelenjek meg?
– Hogyan “vehetem meg” a mosolyommal az hallgatóságot?
– Miként használjam a szemkontaktust?
– A gesztusaimmal hogyan üzenek?
– Mit kezdjek a kezeimmel?
– Jó ötlet-e, hogy ide-oda sétálok az előadás közben?
– Hogyan nyissak és miként zárjak igazán ütősen?
– Mikor- és hogyan szólítsak fel CSELEKVÉSRE?
– Egyáltalán milyen hosszú legyen a prezentációm?

 

Mi az a 10 dolog, amit feltétlenül el kell kerülnöm?

Elolvasom »

A teljesség igénye nélkül néhány kérdés ebben a témakörben:
– Hogyan érhetem el, hogy a hallgatóság nagy része unatkozzon?
– Mit jelent a szinkron, és hogyan csúsztathatom meg?
– Hogyan válhat garantáltan érthetetlenné (értéktelenné) az üzenetem?
– Miként öltözzek úgy, hogy az elvonja a figyelmet magáról a prezentációról?
– Hogyan építsek falat a hallgatóság és magam közé?
– Melyik az az egy szó, amit ha használok, akkor nagyságrendekkel rontom az üzenetem erejét?
– Hogyan tehetem tengeri beteggé az animációkkal a hallgatóságomat?

És nem utolsó sorban:
Hogyan tudok eredményesen kifogásokat kezelni, avagy a kifogáskezelés 5 pontja.

Van egy jó hírünk!

A fenti kérdésekre kivétel nélkül választ kap, –sőt további tudásra is szert tesz–, ha megrendeli az Emlékezetes prezentációk készítése lakossági fórumokra című egyórás videó formában elkészített tananyagunkat.

Érdekli egy rövid részlet?

Megnézem »

Komáromi Kolos kommunikációs szakember, –a tananyagunk készítője– naponta oktatja a versenyszférában és a nonprofit világban az eredményes prezentációk készítésének fortélyait.
Kifejezetten a leendő polgármesterek részére készített anyagát most bárki megvásárolhatja 20.000 Forintos áron!
A tananyagot DVD-n adjuk, postán küldjük és Ön a postásnak fizeti a díjat.
(Lehetőség van elektronikus postázásra is. Ha ezt kéri, kérjük a megrendelése során jelölje az űrlapon a “Előre utalnám, és elektronikusan e-mailban kérem a tananyagot” pontot.)

Ugye tudja, hogy nagyon nem mindegy, hogy miként sikerül a lakossági fóruma, vagy a polgármester-jelöltek vitája egy-egy jelöltnek.

Döntsön gyorsan, rendelje meg most ezt az esélynövelő eszközt!

Név (kötelező)

E-mail cím (kötelező)

Az Ön telefonszáma (kötelező)

Településnév, pontos cím (kötelező)

Postázási cím: (Ha eltérő a fenti címtől)

Számlázási név, cím: (Ha eltérő a fenti címtől)

A postázás formája
Utánvéttel kérem, a megrendelés összegét - a 20.000 Forintot - a postásnak fizetem. (A csomagolás és postázási költségek nem növelik az árat!)Előre utalnám a 20.000 Forintot és elektronikusan, e-mailban kérem a tananyagot, a fentiekben megadott e-mail címemre.

Megjegyzés, kérdés, észrevétel:

Kérjük írja be ezt a kódot:
captcha

Mi történik a megrendelés után?

Megrendelés-részletek »

Amikor Ön a”Megrendelés” gombra kattintott, mi arról egy e-mailt kapunk. Ezt követően Ön felhívjuk, vagy e-mail-ban tájékoztatjuk, hogy rövidesen postázzuk a tananyagot.

Ha bármi kérdése lenne, írjon a kapcsolat menüpont alatt lévő modul segítségével, vagy hívjon fel engem, Szőke Tamást, e projekt vezetőjét a 30/9-360-296 telefonszámon.

Top