Professzionális esélynövelés leendő polgármestereknek! A leginkább ajánlott képzésünk>>>

Hide
Show

Tisztelt Érdeklődő!

Ezúton jelezzük, hogy a polgarmesterleszek.hu 2018.08.14-től felfüggesztette tevékenységét.
Szolgáltatásaink, tananyagaink átmenetileg nem rendelhetőek.
Remélhetőleg rövidesen új tulajdonos fogja gondozni/fejleszteni ezt a projektet, s azt követően ismét segítségére lesz azoknak, aki polgármesterek szeretnének lenni.
A döntés hátteréről ide kattintva>>> olvashat bővebben.
Mit értünk az alatt, hogy énmárka?

Elolvasom »
Mi az énmárka? Az énmárkát szokták személyes márkának is nevezni és leginkább azt értjük alatta, hogy másnak – nem feltétlenül a szemünkbe mondva – milyen érzése, benyomása, véleménye van rólunk.
Vagy egy másik megközelítés: Énmárka az, amit mások gondolnak rólam.
És még egy szemléletes definíció: Az énmárka a közelebbi és távolabbi környezetében élőkben az egyénről kialakított képek összessége. Ezen a képtáron keresztül viszonyulnak hozzá a többiek.

Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz!Ha egyelőre csak játszik a gondolattal, hogy mi lenne ha polgármesterjelölt lenne…
…nos, már akkor is megkerülhetetlen ez a téma!

Ha pedig határozott elképzelése van a polgármesterré válásról és szeretne polgármester lenni a legközelebbi választáson, akkor az “alapműveltséghez” tartozik a személyes márka építésének ez a tananyaga! Miért? Azért, hogy a legalapvetőbb ismereteket birtokolja, azokat tudatosan használhassa, és ne tehessen szemrehányást magának, hogy nem ragadta meg az egyik legjobb esélynövelő eszköz adta lehetőséget!

 

Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz

A fenti címmel írtam meg azt a tananyagot, amelynek a megismerésével és a gyakorlati alkalmazásával az esélyesség egyik legalapvetőbb összetevőjét, a személyes márka építését kezdheti meg tudatosan! Több mint öt év munkája van ebben a tömör, ámde mégis olvasmányos, példákkal is alátámasztott írásban.

Több mint fél évtizeden keresztül kerestem a legfontosabb kérdésre a választ! Arra a kérdésre, amelyre ritkán tudtam egyértelmű, határozott feleletet adni. Mi ez a kérdés?

“Mit gondol, miért választanak meg egy köztudottan közepes, vagy éppen gyenge kvalitású, jelöltet akkor, amikor sokkal rátermettebb, országosan elismert jelölt is van, akire szavazhatnának?”

Én tudom a választ, és mire a megvásárolt tananyagnak a végére ér, Ön is tisztában lesz vele, sőt több titokról is lerántjuk a leplet, használható tudást kap a kezébe az eredményes, személyes márkaépítéséhez! Nem misztifikálunk, egyenes beszéd lesz, remélem hasznosnak találja.

Megenged még néhány kérdést?
Tudta-e, hogy:
– Az énkép nem azonos az énmárkával?!
– Az énmárka nem egy pillanat alatt alakul ki?! Viszont tudatosan építhető, következetes időigényes munkával?!
– Az önmarketing hiányát nem bocsátják meg a választók?!
– A jó önmarketing alapja a kapcsolatépítés, a kommunikáció, és a tettek?!
– Az énmárka ereje igenis mérhető?!
– A személyes márkát erőteljesen befolyásolják az online nyomok?!
– Milyen veszélyek leselkednek a tudatos személyes márka építésre?! Ezeket, hogyan kell kezelni?!
– Az esélynövelő énmárkát nem csak megszerezni, hanem megtartani is tudni kell?!
– Önnek szövetségesekre is szüksége lesz?!

Kérdezhetek még?

Elolvasom »
Ismeri Ön azt a 12 féle ősképet, amelyet archetípusnak hívunk, és akarva, akaratlanul megjelenítünk belőle – akár többet is – a nap folyamán? Tudja, hogy az eredményes esélynövelés kulcsa, – sőt sokszor a győzelemé is – a választók felé erőteljesen mutatott kétféle archetípus?! Igen ám, de melyik kettő az? És melyek azok, amelyek ha megvannak Önben, akkor praktikus a megjelenítésüket gyengíteni?!

A fenti kérdésekre megtalálja a választ a tananyagban, sőt gyakorlatias, megvalósítható tanácsokkal is ellátom! Közérthetően, tettekre válthatóan!Tudatos énmárka építés a polgarmesterré váláshoz DVD lemez
A tananyag mellé munkafüzetet is adunk, amelynek a használatával tükröt tarthat a kezében, és segítünk a tervezésben.
Minden vásárlónknak lehetőséget adok egy INGYENES, fél órás telefonos konzultációra, úgy hogy én hívom vissza, tehát telefonköltsége sem lesz!

Néhány fejezetcím, a teljesség igénye nélkül:

Elolvasom »

– Tanulságos történet, bevezető helyett…

–  Az énmárka tudatosan építhető
–  Mi az, hogy önmarketing?
–  Mi az alapja a jó önmarketingnek?
A hatféle énkép bemutatása
Hogyan kezeljük mások énképét?
Személyes márka az idő síkjáról tekintve
Online-nyomok
Veszélyek, problémák helyett lehetőségek
Rendben, de mit várnak az emberek?
Archetípusok ismertetése
Önmagát adja, ne másoljon!
Esélynövelő énmárkát építeni, vagy inkább a meglévőt alakítani?
Mi a különbség az énmárka és az erős énmárka között?
Az esélyességet növelő erős énmárkára leselkedő legnagyobb veszély
Mi legyen a kudarcokkal?
Kéményseprős történet
Honnan tudom, hogy merre haladok?
Szövetségesek kerestetnek!
Marketingeszközök

Hol használható?

Elolvasom »
Az itt ismertetésre került tananyag alapvetően azon településeken használható fel eredményesen, ahol nem pártpolitikai alapokon, hanem a személyes ismertség és elismertség alapján szavaznak a választók. Tapasztalataink szerint a tízezres lélekszám alatti települések leendő polgármester-jelöltjei számára lesz ez egy kincsesbánya!

Kiknek ajánljuk?
Elolvasom »
Ajánljuk mindazoknak, akik tudják, hogy a polgármesterré választás nem a véletlen műve. Ezen kívül tisztában vannak azzal, hogy elszántság, pénz, idő, tudás és TETTEK kellenek az esélynöveléshez, az eredményes kampányhoz, végső soron a polgármesterré váláshoz. Ezek az emberek tudnak gondolkodni és gyakorolják is ezt!

Kiknek nem ajánljuk?
Elolvasom »
Azoknak, nem ajánljuk a tananyagunkat, aki úgy gondolják, hogy már mindent tudnak, sőt a győzelemhez elég lesz egy nagy kampány hangzatos ígéretekkel, ingyen ebédekkel, ugráló várral a kicsiknek :-)!

Kutatómunka, sok ezer megkérdezett választó véleménye, a választások utáni eredmények értékelése, időközi választások tapasztalata, és nem utolsó sorban pszichológiai, szociológiai ismeretek adták meg az alapját annak, hogy hiteles, használható kiadványt vehessen a kezébe Ön!

Szőke Tamás coach, a polgarmesterleszek.hu vezetőjeRöviden összefoglalva: Megvásárolható egy olyan egyedülálló tananyag, ami a személyes márkával foglalkozik úgy, hogy a leendő polgármesterjelöltek esélyességét növelheti. Felelősen gondolkodó, áldozatokat és tetteket is felvállaló tudatos jelölteknek íródott, ők tudják majd eredményesen használni.
A tananyag írott, szöveges formában került DVD-re. Könnyen áttekinthető, kinyomtatható,  és tartalmaz egy jól használható, – szintén kinyomtatható – munkafüzetet is.
A munkafüzet végén emlékeztető az INGYENES fél órás telefonos konzultációra.

Megjegyzés:
Tananyagunk jól használható az élet egyéb területein is, ahol erős énmárkát célszerű kialakítani!

A tananyag szerzője Szőke Tamás, a polgarmesterleszek.hu megálmodója, vezetője, okleveles business és art coach, marketing szakember.

Kérem ne feledje, a hiteles, erős, és nem utolsó sorban esélynövelő énmárka kialakításához időre van szüksége! Minden elvesztegetett nap csökkentheti ezt az esélyt!

A “Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz” című tananyagunkat postán lehet megrendelni. A DVD tokban a lemez mellett ott lesz a számla is. A küldemény feladója a Gondolatindító Kft. (Nem lesz a borítékon semmi utalás a polgarmesterleszek.hu-ra.)

Régi ügyfeleinknek azzal kedveskedünk, hogy kedvezményes áron vásárolhatnak!

A “Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz” című tananyagunk teljes ára 29.000 Ft, míg a kedvezményes ár 24.000 Ft.
Ez az ár tartalmazza az ÁFA-t, a csomagolási és a postaköltséget is!

MEGRENDELÉS:

Név (kötelező)

E-mail cím (kötelező)

Az Ön telefonszáma (kötelező)

Településnév, pontos cím (kötelező)

Postázási cím: (Ha eltérő a fenti címtől)

Számlázási név, cím: (Ha eltérő a fenti címtől)

Teljes áron 29.000 Forintért rendelemKedvezményes áron 24.000 Forintért kérem, mert már rendeletem Önöktől tananyagot

Megjegyzés, kérdés, észrevétel (Ha régebbről a megrendelőnk, kérjük írja ide legalább egy megrendelt termékünk/szolgáltatásunk nevét):

Kérjük írja be ezt a kódot:
captcha

Mi történik a megrendelés után?

Megrendelés-részletek »

Amikor Ön a”Megrendelés” gombra kattintott, mi arról egy e-mailt kapunk. Ezt követően Ön felhívjuk, vagy e-mail-ban tájékoztatjuk, hogy rövidesen postázzuk a tananyagot.

Ha bármi kérdése lenne, írjon a kapcsolat menüpont alatt lévő modul segítségével, vagy hívjon fel engem, Szőke Tamást, e projekt vezetőjét a 30/9-360-296 telefonszámon.

Kérem ne feledje, a hiteles, erős, és nem utolsó sorban esélynövelő énmárka kialakításához időre van szüksége! Minden elvesztegetett nap csökkentheti ezt az esélyt!

Ezt a tananyagot egy településről csak egy embernek értékesítjük!
A versenyelőny-garanciánk természetesen ennél a tananyagnál is érvényes!

4 hozzászólás to “Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz!”
Read them below or add one

  1. Szőcs Gábor szerint:

    Tisztelettel köszönöm válaszát. Jól látja a helyzetet. Valóban én abból a rétegből való vagyok, akinek (sajnos) nincs pénze. Igen van Facebook fiókom és igen a házalásos módszert választottam. Csak halkan megjegyezném, hogy bizony halottam olyan vízhangot, hogy "Az akar Polgármester lenni ? Hát annak nincs pénze ! " Szóval tisztában vagyok azzal, hogy nem kis szerepe van a pénznek az egész életünk alakulásában, viszont amit én gondolok…….. nem biztos, hogy azért mert valakinek van bőven pénze az mindjárt alkalmas is bár milyen felemeltebb pozíció betöltésére ! Valamint úgy gondolom, hogy az aki az előbbi mondatot elejtett, ….. hát az Ő szavazatára nem is tartanék igényt. Másrészt pedig, javítson ki, ha nem jól tudom, de a megfelelő számú kopogtató cédula benyújtása után dől el, hogy ki indulhat a választáson, onnan viszont létezik valamiféle kampányt segítő állami támogatás ?
    Nos nem szaporítanám tovább a szót. Viszont szívesen folytatnék eszmecserét ezen témakörbe, kicsit személyesebben, ha önnek ez nem jelentene gondot.
    Szívesen venném, ha megkeresne az itt megadott mail címemen.
     
    Tisztelettel Szőcs Gábor

    • Szőke Tamás szerint:

      Tisztelt Gábor!

      Jaj! Hogy is mondjam? Inkább kérdezem: Biztos benne, hogy ez a szemlélet, amelyet Ön képvisel, majd sikerre vezet?

      Tamás

  2. Szőcs Gábor szerint:

    Tiszteletem.
     
    Nos mielőtt megrendelnék Öntől, (Önöktől) bár mit is, egyetlen kérdésre keresném a választ.
     
    Felsorolja, hogy mire van szükség ahhoz, hogy valaki Polgármesterré váljon. A felsorolásban megjelenik a "pénz" szó, ami engem nagyon elijeszt minden Polgármester válási szándékomtól. Ezt nem értem, hogy miért kellene, hogy valakinek pénze legyen ahhoz, hogy egy közösség által bizalommal felruházott személynek pénze legyen ? Nekem ez olybá hat, mint amikor még nem is történt semmi…..de már is pénzről szól az egész.
     
    Szóval engem elöljárójában ez érdekelne, hogy miért is kell a pénz ? Szerintem ettől a résztől jutnak mind előrébb az amúgy is vagyonos emberek !
    Vagy most hogy is van ez ?
    Válaszát tisztelettel előre is köszönöm és nagyon várom.
    További szép napot Önnek (Önöknek)

    • Szőke Tamás szerint:

      Üdvözlöm Gábor!

      Van egy orvos barátom, harminc múlott. Szenvedélye a gyógyítás, szeretik tisztelik a környezetében.
      A közelmúltban beszélgettünk, szó esett pénzről is, de most abból a megközelítésből, hogy mennyibe került, mire idáig eljutott.
      Határozottan állítja, hogy 20 millió forint felett jár az az összeg, amit eddig tanulásra költött.
      Hihetetlenül csóváltam a fejem, de hiszek neki.
      Ugye milyen morbid? Fájdalmat enyhít, betegeket gyógyít, kettőszáz ezer körül keres, de mire idáig eljutott egy nagy halom pénzébe került mindez.

      Ja, hogy ő orvos, Ön pedig a polgármesterré-válásról beszél?

      Van egy kedvenc mondásom, valahogy így hangzik: Nem elég jónak és rátermettnek lenni, annak is kell látszani!

      Nos, képzeljük el, hogy Önt a Jóisten is polgármesternek teremtette, sőt szeretne is polgármester lenni.
      Igen ám, de a helyzet sajátossága az, hogy ehhez meg kell, hogy válassza az a közösség, amelyik élére kíván kerülni.
      Mi alapján kapja majd a legtöbb szavazatot? Az ismertsége és elismertsége döntő lesz ebben?

      Honnan fogják tudni, hogy Ön várhatóan kiváló polgármester lesz? Egyáltalán azt, hogy polgármesternek készül?

      Szóbeszéd útján? Kutatások vannak, és döbbenetes kimutatások azzal kapcsolatban, hogy a szájról szájra járó információ hogyan torzul.

      Mit tehetünk, hogy ez ne forduljon elő?

      Elmegy minden családhoz bemutatkozni?
      Rendben, ez valóban nem kerül pénzbe.
      Illetve mi a véleménye arról a sommás megállapításról, mely szerint az idő pénz?

      De maradjunk annál, hogy mégis csak elmegy és elmondja…
      Mit is mond? Hogyan mondja? Honnan tudja, hogy mit kell mondania ahhoz, hogy elnyerje a bizalmukat?

      Vagy szórólapot készíttet?
      Ingyen fogják szerkeszteni Önnek? A nyomdai munkákról nem is beszélve…

      Van honlapja? Facebook oldala? Publikál valamerre?

      Van még egy kis ideje?

      Írja: “Nem értem, hogy miért kellene hogy egy közösség által bizalommal felruházott személynek pénze legyen ?”

      Amióta a főniciaiak feltalálták a pénzt, az bizony értékmérője is lett az emberi teljesítménynek; tudásnak, szorgalomnak, ügyességnek.
      (Most nem sorolnám a kivételeket, például a sok-sok szegénységben meghalt feltalálót, művészt.)

      Mit gondol, ki az esélyesebb egy választáson: Az, aki a szegénysorról, düledező házból indul neki, vagy az olyan ember, aki rendezett egzisztenciával rendelkezik. Az, aki csak tengődik egyik napról a másikra, vagy az, aki tudatosan él, és gyarapszik.
      Melyik jelöltől várható, hogy majd gyarapítja a közösség értékeit és “jó gazdája” lesz a településnek?

      Kicsit röstellem, hogy ennyire hosszan tudtam csak válaszolni. Sőt még mindig kérdeznék: Vajon a mai kommunikációs csatornák okos használata növeli-e egy jelölt esélyességét? Ez nem kerül pénzbe? Akkor, amikor egy kampány során az ellenfelei pénzbe kerülő szórólapokat, plakátokat készíttetnek, továbbá más esélynövelő praktikákat vetnek be, akkor mennyi esélye marad annak, aki nem kíván pénz áldozni a kampányára?

      Amikor meghatároztuk a polgarmesterleszek.hu célközönségét, akkor azt mondtuk: Olyan településeken élő jelöltek a mi célcsoportunk, ahol még számít az ismertség és elismertség. A mi célcsoportunk hajlandó pénzt és időt szánni a felkészülésre és TETTEKre váltani a tudást.

      Ha Ön közéjük tartozik, örömmel vesszük a vásárlását!
      Csendben jelzem, hogy a tananyagainkra/képzéseinkre költött pénz, csak a jéghegy csúcsát jelentik egy kampányban!
      Ilyen világot élünk, nem mi találtuk ki.

      Barátsággal: Szőke Tamás
      a polgarmesterleszek.hu megálmodója, elkötelezett, lelkes vezetője

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked by *.

Top