Esélynövelés a személyes márka építésén keresztül a polgármesterré váláshoz

A személyes márkát szokták énmárkának is nevezni és leginkább azt értjük alatta, hogy másnak – nem feltétlenül a szemünkbe mondva – milyen érzése, benyomása, véleménye van rólunk.
Vagy egy másik megközelítés: Énmárka az, amit mások gondolnak rólam.
És még egy szemléletes definíció: Az énmárka a közelebbi és távolabbi környezetében élőkben az egyénről kialakított képek összessége. Ezen a képtáron keresztül viszonyulnak hozzá a többiek.

Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz

A fenti címmel írtam meg azt a tananyagot, amelynek a megismerésével és a gyakorlati alkalmazásával az esélyesség egyik legalapvetőbb összetevőjét, a személyes márka építését kezdheti meg tudatosan! Több mint hét év munkája van ebben a tömör, ámde mégis olvasmányos, példákkal is alátámasztott írásban.

Nagyon régóta kerestem a legfontosabb kérdésre a választ! Arra a kérdésre, amelyre ritkán tudtam egyértelmű, határozott feleletet adni. Mi ez a kérdés?

“Mit gondol, miért választanak meg egy köztudottan közepes, vagy éppen gyenge kvalitású, jelöltet akkor, amikor sokkal rátermettebb, országosan elismert jelölt is van, akire szavazhatnának?”

Én tudom a választ, és mire a megvásárolt tananyagnak a végére ér, ön is tisztában lesz vele, sőt több titokról is lerántjuk a leplet, használható tudást kap a kezébe az eredményes, személyes márkaépítéséhez! Nem misztifikálunk, egyenes beszéd lesz, remélem hasznosnak találja.

Kérdezhetek?

Tudta-e, hogy:
– Az énkép nem azonos az énmárkával?!
– Az énmárka nem egy pillanat alatt alakul ki?! Viszont tudatosan építhető, következetes időigényes munkával?!
– Az önmarketing hiányát nem bocsátják meg a választók?!
– A jó önmarketing alapja a kapcsolatépítés, a kommunikáció, és a tettek?!
– Az énmárka ereje igenis mérhető?!
– A személyes márkát erőteljesen befolyásolják az online nyomok?!
– Milyen veszélyek leselkednek a tudatos személyes márka építésre?! Ezeket, hogyan kell kezelni?!
– Az esélynövelő énmárkát nem csak megszerezni, hanem megtartani is tudni kell?!
– Önnek szövetségesekre is szüksége lesz?!

Kérdezhetek még?

– Ismeri Ön azt a 12 féle ősképet, amelyet archetípusnak hívunk, és akarva, akaratlanul megjelenítünk belőle – akár többet is – a nap folyamán?
– Tudja, hogy az eredményes esélynövelés kulcsa, – sőt sokszor a győzelemé is – a választók felé erőteljesen mutatott kétféle archetípus?! Igen ám, de melyik kettő az? És melyek azok, amelyek ha megvannak Önben, akkor praktikus a megjelenítésüket gyengíteni?!

A fenti kérdésekre megtalálja a választ a tananyagban, sőt gyakorlatias, megvalósítható tanácsokkal is ellátom! Közérthetően, tettekre válthatóan!
A tananyag mellé munkafüzetet is adunk, amelynek a használatával tükröt tarthat a kezében, és segítünk a tervezésben.
Minden vásárlónknak lehetőséget adok egy INGYENES, fél órás telefonos konzultációra, (úgy hogy én hívom vissza, tehát telefonköltsége sem lesz)!

Néhány fejezetcím, a teljesség igénye nélkül

– Az énmárka tudatosan építhető
–  Mi az, hogy önmarketing?
–  Mi az alapja a jó önmarketingnek?
– A hatféle énkép bemutatása
– Hogyan kezeljük mások énképét?
– Személyes márka az idő síkjáról tekintve
– Online-nyomok
– Veszélyek, problémák helyett lehetőségek
– Rendben, de mit várnak az emberek?
– Önmagát adja, ne másoljon!
– Esélynövelő énmárkát építeni, vagy inkább a meglévőt alakítani?
– Az esélyességet növelő erős énmárkára leselkedő legnagyobb veszély
– Mi legyen a kudarcokkal?
– Kéményseprős történet
– Honnan tudom, hogy merre haladok?
– Szövetségesek kerestetnek!
– Marketingeszközök

Hol használható?

Az itt ismertetésre került tananyag alapvetően azon településeken használható fel eredményesen, ahol nem pártpolitikai alapokon, hanem a személyes ismertség és elismertség alapján szavaznak a választók. Tapasztalataink szerint a tízezres lélekszám alatti települések leendő polgármester-jelöltjei számára lesz ez egy kincsesbánya!

Kiknek ajánljuk?

Ajánljuk mindazoknak, akik tudják, hogy a polgármesterré választás nem a véletlen műve. Ezen kívül tisztában vannak azzal, hogy elszántság, pénz, idő, tudás és TETTEK kellenek az esélynöveléshez, az eredményes kampányhoz, végső soron a polgármesterré váláshoz. Ezek az emberek tudnak gondolkodni és gyakorolják is ezt!

Kiknek nem ajánljuk?

Azoknak, nem ajánljuk a tananyagunkat, aki úgy gondolják, hogy már mindent tudnak, sőt a győzelemhez elég lesz egy nagy kampány hangzatos ígéretekkel, ingyen ebédekkel, ugráló várral a kicsiknek :-)!

Összefoglalva:

Megvásárolható egy olyan egyedülálló tananyag, ami a személyes márkával foglalkozik úgy, hogy a leendő polgármesterjelöltek esélyességét növelheti. Felelősen gondolkodó, áldozatokat és tetteket is felvállaló tudatos jelölteknek íródott, ők tudják majd eredményesen használni.
A tananyagot írott, szöveges formában e-mailban küldjük.
Könnyen áttekinthető, kinyomtatható, és tartalmaz egy jól használható, – szintén kinyomtatható – munkafüzetet is.
A munkafüzet végén emlékeztető az INGYENES fél órás telefonos konzultációra.

Megjegyzés:
Tananyagunk jól használható az élet egyéb területein is, ahol erős énmárkát célszerű kialakítani!

A tananyag szerzője: Szőke Tamás, a polgarmesterleszek.hu megálmodója, vezetője, okleveles business és art coach, marketing szakember.

Megrendelés:

A „Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz!”című tananyagunk ára: 30.000,- Ft
(Ez az összeg ÁFA-mentesen bruttó ár.)

Az alábbi modul használatával rendelje meg most!

Megrendelem tehát 30.000,- forintért a “Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz!” című tananyagot. A fentiekben megadott E-mail címemre küldött elektronikus számlát átutalással kiegyenlítem.

Mi történik a megrendelés után?

Amikor Ön a„Megrendelés” gombra kattintott, mi arról egy e-mailt kapunk. Ezt követően Ön felhívjuk, vagy e-mail-ban tájékoztatjuk, hogy a Versenyelőny-garancia alapján tudjuk-e értékesíteni a megrendelt „Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz!” tananyagunkat. Amennyiben önt még nem előzte meg más a településéről, úgy rövidesen küldjük a tananyag számláját.

Az ön által átutalt pénz beérkezése után szinte azonnal, vagy maximum egy két órán belül E-mailban küldjük a tananyagot. (Ez az egész folyamat – a megrendeléstől, az utaláson át, a tananyag elküldéséig – akár egy nap alatt is megtörténhet!)

Ha bármi kérdése lenne, írjon a kapcsolat menüpontban lévő modul segítségével, vagy hívjon fel engem, Szőke Tamást, e projekt vezetőjét a 30/9-360-296 telefonszámon.

Kérem ne feledje, a hiteles, erős, és nem utolsó sorban esélynövelő énmárka kialakításához időre van szüksége! Minden elvesztegetett nap csökkentheti ezt az esélyt!

Ezt a tananyagot egy településről csak egy embernek értékesítjük!
A versenyelőny-garanciánk természetesen ennél a tananyagnál is érvényes!