Hogyan fejlesztjük a tananyagainkat? Hogyan vagyunk naprakészek velük?

Többször is feltették már nekünk a fenti kérdést.
Mutatjuk, azaz most megosztjuk a válaszunkat kicsit szélesebb körben is.

A fejlesztéseink alapja három részből áll. (A harmadikról fogunk ma picit bővebben írni.)

1, Igyekszünk képben lenni, tanulni az emberi lélek-, és viselkedéstan legújabb kutatásait illetően.
2, Értékesítési, reklám, és marketing fogások valamint a kommunikáció és az ezekhez elválaszthatatlanul kötődő csatornák folyamatos változásainak, fejlődésüknek nyomon követése.
És természetesen újszerű megoldások kidolgozása kipróbálása, alkalmazása.
3, Magunk is kutatunk

Magunk is kutatunk.

Holnap, azaz 2019 május 17-én egy olyan nyugat dunántúli településre látogatunk ahol öntörvényűségéről híresült el a polgármester. (Erről részleteket később osztunk meg.)

Mit fogunk kutatni? (Csak a három legfontosabb szempontot írjuk most le.)
1, Vajon miért választották meg 2014-ben?
2, Már akkor is ilyen volt, vagy időközben csúszott meg?
3, Megválasztanák-e ma is? Miért?

A kutatásunktól azt várjuk, hogy még inkább képbe kerüljünk:
1, Ma, 2019 tavaszán mennyit nyom latba a hagyományos értékrend egy kis település életében?
2, Mi számít igazán: a tettek, vagy a szavak? (Vagy egyik sem?)
3, Mi alapján döntenek manapság a választók arról, hogy hova teszik az „ikszet” vagy a „keresztet” a választások napján.

Ki-, illetve kik a nyertesei a kutatásunk eredményeinek?
A meglévő-, illetve a leendő ügyfeleink.
Velük fogjuk megosztani, hogy kettő, a közelmúltban végzett, valamint a holnap végzendő közvéleménykutatásaink, milyen választói attitűdről árulkodnak 2019 tavaszán.

Az oldal tetejére