Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz!

Tisztelt Érdeklődő!

Ezúton jelezzük, hogy a polgarmesterleszek.hu 2018.08.14-től felfüggesztette tevékenységét.
Szolgáltatásaink, tananyagaink átmenetileg nem rendelhetőek.
Remélhetőleg rövidesen új tulajdonos fogja gondozni/fejleszteni ezt a projektet, s azt követően ismét segítségére lesz azoknak, aki polgármesterek szeretnének lenni.
A döntés hátteréről ide kattintva>>> olvashat bővebben.
Mit értünk az alatt, hogy énmárka? [hide-this-part morelink=”Elolvasom”] Mi az énmárka? Az énmárkát szokták személyes márkának is nevezni és leginkább azt értjük alatta, hogy másnak – nem feltétlenül a szemünkbe mondva – milyen érzése, benyomása, véleménye van rólunk.
Vagy egy másik megközelítés: Énmárka az, amit mások gondolnak rólam.
És még egy szemléletes definíció: Az énmárka a közelebbi és távolabbi környezetében élőkben az egyénről kialakított képek összessége. Ezen a képtáron keresztül viszonyulnak hozzá a többiek.[/hide-this-part]

Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz!Ha egyelőre csak játszik a gondolattal, hogy mi lenne ha polgármesterjelölt lenne…
…nos, már akkor is megkerülhetetlen ez a téma!

Ha pedig határozott elképzelése van a polgármesterré válásról és szeretne polgármester lenni a legközelebbi választáson, akkor az “alapműveltséghez” tartozik a személyes márka építésének ez a tananyaga! Miért? Azért, hogy a legalapvetőbb ismereteket birtokolja, azokat tudatosan használhassa, és ne tehessen szemrehányást magának, hogy nem ragadta meg az egyik legjobb esélynövelő eszköz adta lehetőséget!

 

Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz

A fenti címmel írtam meg azt a tananyagot, amelynek a megismerésével és a gyakorlati alkalmazásával az esélyesség egyik legalapvetőbb összetevőjét, a személyes márka építését kezdheti meg tudatosan! Több mint öt év munkája van ebben a tömör, ámde mégis olvasmányos, példákkal is alátámasztott írásban.

Több mint fél évtizeden keresztül kerestem a legfontosabb kérdésre a választ! Arra a kérdésre, amelyre ritkán tudtam egyértelmű, határozott feleletet adni. Mi ez a kérdés?

“Mit gondol, miért választanak meg egy köztudottan közepes, vagy éppen gyenge kvalitású, jelöltet akkor, amikor sokkal rátermettebb, országosan elismert jelölt is van, akire szavazhatnának?”

Én tudom a választ, és mire a megvásárolt tananyagnak a végére ér, Ön is tisztában lesz vele, sőt több titokról is lerántjuk a leplet, használható tudást kap a kezébe az eredményes, személyes márkaépítéséhez! Nem misztifikálunk, egyenes beszéd lesz, remélem hasznosnak találja.

Megenged még néhány kérdést?
Tudta-e, hogy:
– Az énkép nem azonos az énmárkával?!
– Az énmárka nem egy pillanat alatt alakul ki?! Viszont tudatosan építhető, következetes időigényes munkával?!
– Az önmarketing hiányát nem bocsátják meg a választók?!
– A jó önmarketing alapja a kapcsolatépítés, a kommunikáció, és a tettek?!
– Az énmárka ereje igenis mérhető?!
– A személyes márkát erőteljesen befolyásolják az online nyomok?!
– Milyen veszélyek leselkednek a tudatos személyes márka építésre?! Ezeket, hogyan kell kezelni?!
– Az esélynövelő énmárkát nem csak megszerezni, hanem megtartani is tudni kell?!
– Önnek szövetségesekre is szüksége lesz?!

Kérdezhetek még? [hide-this-part morelink=”Elolvasom”]Ismeri Ön azt a 12 féle ősképet, amelyet archetípusnak hívunk, és akarva, akaratlanul megjelenítünk belőle – akár többet is – a nap folyamán? Tudja, hogy az eredményes esélynövelés kulcsa, – sőt sokszor a győzelemé is – a választók felé erőteljesen mutatott kétféle archetípus?! Igen ám, de melyik kettő az? És melyek azok, amelyek ha megvannak Önben, akkor praktikus a megjelenítésüket gyengíteni?![/hide-this-part]

A fenti kérdésekre megtalálja a választ a tananyagban, sőt gyakorlatias, megvalósítható tanácsokkal is ellátom! Közérthetően, tettekre válthatóan!Tudatos énmárka építés a polgarmesterré váláshoz DVD lemez
A tananyag mellé munkafüzetet is adunk, amelynek a használatával tükröt tarthat a kezében, és segítünk a tervezésben.
Minden vásárlónknak lehetőséget adok egy INGYENES, fél órás telefonos konzultációra, úgy hogy én hívom vissza, tehát telefonköltsége sem lesz!

Néhány fejezetcím, a teljesség igénye nélkül:[hide-this-part morelink=”Elolvasom”]
– Tanulságos történet, bevezető helyett…

–  Az énmárka tudatosan építhető
–  Mi az, hogy önmarketing?
–  Mi az alapja a jó önmarketingnek?
A hatféle énkép bemutatása
Hogyan kezeljük mások énképét?
Személyes márka az idő síkjáról tekintve
Online-nyomok
Veszélyek, problémák helyett lehetőségek
Rendben, de mit várnak az emberek?
Archetípusok ismertetése
Önmagát adja, ne másoljon!
Esélynövelő énmárkát építeni, vagy inkább a meglévőt alakítani?
Mi a különbség az énmárka és az erős énmárka között?
Az esélyességet növelő erős énmárkára leselkedő legnagyobb veszély
Mi legyen a kudarcokkal?
Kéményseprős történet
Honnan tudom, hogy merre haladok?
Szövetségesek kerestetnek!
Marketingeszközök[/hide-this-part]

Hol használható?[hide-this-part morelink=”Elolvasom”]Az itt ismertetésre került tananyag alapvetően azon településeken használható fel eredményesen, ahol nem pártpolitikai alapokon, hanem a személyes ismertség és elismertség alapján szavaznak a választók. Tapasztalataink szerint a tízezres lélekszám alatti települések leendő polgármester-jelöltjei számára lesz ez egy kincsesbánya![/hide-this-part]
Kiknek ajánljuk? [hide-this-part morelink=”Elolvasom”]Ajánljuk mindazoknak, akik tudják, hogy a polgármesterré választás nem a véletlen műve. Ezen kívül tisztában vannak azzal, hogy elszántság, pénz, idő, tudás és TETTEK kellenek az esélynöveléshez, az eredményes kampányhoz, végső soron a polgármesterré váláshoz. Ezek az emberek tudnak gondolkodni és gyakorolják is ezt![/hide-this-part]
Kiknek nem ajánljuk? [hide-this-part morelink=”Elolvasom”]Azoknak, nem ajánljuk a tananyagunkat, aki úgy gondolják, hogy már mindent tudnak, sőt a győzelemhez elég lesz egy nagy kampány hangzatos ígéretekkel, ingyen ebédekkel, ugráló várral a kicsiknek :-)![/hide-this-part]

Kutatómunka, sok ezer megkérdezett választó véleménye, a választások utáni eredmények értékelése, időközi választások tapasztalata, és nem utolsó sorban pszichológiai, szociológiai ismeretek adták meg az alapját annak, hogy hiteles, használható kiadványt vehessen a kezébe Ön!

Szőke Tamás coach, a polgarmesterleszek.hu vezetőjeRöviden összefoglalva: Megvásárolható egy olyan egyedülálló tananyag, ami a személyes márkával foglalkozik úgy, hogy a leendő polgármesterjelöltek esélyességét növelheti. Felelősen gondolkodó, áldozatokat és tetteket is felvállaló tudatos jelölteknek íródott, ők tudják majd eredményesen használni.
A tananyag írott, szöveges formában került DVD-re. Könnyen áttekinthető, kinyomtatható,  és tartalmaz egy jól használható, – szintén kinyomtatható – munkafüzetet is.
A munkafüzet végén emlékeztető az INGYENES fél órás telefonos konzultációra.

Megjegyzés:
Tananyagunk jól használható az élet egyéb területein is, ahol erős énmárkát célszerű kialakítani!

A tananyag szerzője Szőke Tamás, a polgarmesterleszek.hu megálmodója, vezetője, okleveles business és art coach, marketing szakember.

Kérem ne feledje, a hiteles, erős, és nem utolsó sorban esélynövelő énmárka kialakításához időre van szüksége! Minden elvesztegetett nap csökkentheti ezt az esélyt!

A “Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz” című tananyagunkat postán lehet megrendelni. A DVD tokban a lemez mellett ott lesz a számla is. A küldemény feladója a Gondolatindító Kft. (Nem lesz a borítékon semmi utalás a polgarmesterleszek.hu-ra.)

Régi ügyfeleinknek azzal kedveskedünk, hogy kedvezményes áron vásárolhatnak!

A “Tudatos ÉNmárka építés a polgármesterré váláshoz” című tananyagunk teljes ára 29.000 Ft, míg a kedvezményes ár 24.000 Ft.
Ez az ár tartalmazza az ÁFA-t, a csomagolási és a postaköltséget is!

MEGRENDELÉS:

    Név (kötelező)

    E-mail cím (kötelező)

    Az Ön telefonszáma (kötelező)

    Településnév, pontos cím (kötelező)

    Postázási cím: (Ha eltérő a fenti címtől)

    Számlázási név, cím: (Ha eltérő a fenti címtől)

    Teljes áron 29.000 Forintért rendelemKedvezményes áron 24.000 Forintért kérem, mert már rendeletem Önöktől tananyagot

    Megjegyzés, kérdés, észrevétel (Ha régebbről a megrendelőnk, kérjük írja ide legalább egy megrendelt termékünk/szolgáltatásunk nevét):

    Kérjük írja be ezt a kódot:
    A CAPTCHA használatához telepíteni kell ezt a bővítményt: Really Simple CAPTCHA.

    Mi történik a megrendelés után? [hide-this-part morelink=”Megrendelés-részletek”]

    Amikor Ön a”Megrendelés” gombra kattintott, mi arról egy e-mailt kapunk. Ezt követően Ön felhívjuk, vagy e-mail-ban tájékoztatjuk, hogy rövidesen postázzuk a tananyagot.

    Ha bármi kérdése lenne, írjon a kapcsolat menüpont alatt lévő modul segítségével, vagy hívjon fel engem, Szőke Tamást, e projekt vezetőjét a 30/9-360-296 telefonszámon.[/hide-this-part]

    Kérem ne feledje, a hiteles, erős, és nem utolsó sorban esélynövelő énmárka kialakításához időre van szüksége! Minden elvesztegetett nap csökkentheti ezt az esélyt!

    Ezt a tananyagot egy településről csak egy embernek értékesítjük!
    A versenyelőny-garanciánk természetesen ennél a tananyagnál is érvényes!

    Tudásunk legjavát adva dolgozunk az ügyfeleink esélynövelésén, hogy valóban polgármesterek lehessenek!

    Kapcsolat információk
    Cím

    Gondolatindító Kft.
    6500 Baja, Telcs Ede u. 2/b

    Telefon

    +36309360296

    Email

    info@polgarmesterleszek.hu

    Az oldal tetejére